چگونه از سایت خرید کنم؟

     ۱ـ  نحوه ثبت سفارش در سایت جی اس ام سرور  

   در صفحه اصلی سایت پس از مرور کلی اقلام موجود، با کلیک بر روی هر کدام از کالاها به صفحه اختصاصی آن کالا منتقل می‌شوید. در قسمت پایین این صفحه شما می‌توانید توضیحات و مشخصات کالا را دیده و در قسمت نظرات به بیان عقاید خود بپردازید.
   جهت پذیرش سفارش کالای درخواستی خود، شما باید عضو سایت شوید. اگر پیش از اقدام به خرید کردن عضو سایت شده و با نام کاربری خود وارد شوید براحتی می‌توانید مراحل درخواست سفارش را تکمیل کنید. اما اگر عضو سایت نباشید یا پیش از ورود به حساب کاربری خود اقدام به انتخاب کالا و سپس درخواست تسویه حساب کنید، در مرحله اولِ تکمیل روندِ خرید، با دو گزینه مشتری قدیمی و یا مشتری جدید روبرو می‌شوید.
   اگر قبلا عضو سایت شده‌اید در قسمت مشتری قدیمی‌، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و با کلیک بر روی گزینه ورود بقیه روند تسویه حساب را ادامه دهید. درصورتی‌‌که هنوز عضو سایت نشده‌اید از قسمت مشتری جدید گزینه «ادامه» را کلیک کنید و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.
   برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت نام به روش ثبت نام مراجعه کنید.
   برای هر محصول سه مورد تعریف شده است. «افزودن به سبد خرید» «لیست دلخواه» و «مقایسه». در لیست دلخواه شما می‌توانید محصول یا کالایی را به عنوان آنچه می‌پسندید به لیست دلخواه خود اضافه کنید. در گزینه مقایسه شما می‌توانید دو تا چهار مورد را در یک صفحه با هم مقایسه کنید. بدیهی است انتخاب مقایسه شما بهتر است که بین کالاهایی در یک دسته انجام شود.
   در نهایت اگر محصولی که انتخاب کرده و قصد خرید آن را دارید دارای گزینه‌ انتخاب رنگ، گارانتی، حجم یا مواردی ازین دست می‌باشد یکی از آنها را انتخاب کرده سپس روی گزینه «اضافه به سبد خرید» کلیک کنید. کالای انتخابی شما در سبد خرید ذخیره شده و اگر قصد خرید دیگری داشته باشید مجددا می‌توانید پس از جستجو، یافتن و پسندیدن کالای مورد نظر، آن را هم به سبد خرید خود اضافه کنید.
  توضیح مهم: کلیه اجناس موجود در فروشگاه را شما می‌توانید در صفحه اصلی سایت ببینید که با حرکت موس به روی هر کالا، تصویر تغییر رنگ داده و هر سه گزینه «اضافه به سبد خرید» «لیست دلخواه» و «لیست مقایسه» بصورت آیکونهایی برای شما قابل رویت خواهد بود . 

   برخی از محصولات که الزامی برای انتخاب رنگ، گارانتی و... ندارند را می‌توانید از همینجا مستقیم به سبد خرید خود اضافه کنید، اما اگر محصول یا خدمات انتخابی شما محتاج انتخاب گزینه‌هایی همچون رنگ، گارانتی، حجم و ... باشد شما ابتدا به صفحه اختصاصی آن کالا منتقل شده و بعد از انتخاب گزینه‌های لازم می توانید در نهایت جنس مورد نظر را به سبد خود اضافه کنید.

   بعد از اتمام انتخابهایتان اگر بر روی گزینه سبد خرید کلیک کنید می‌توانید جزییات خرید خود را مشاهده کرده یا با انتخاب گزینه تسویه حساب برای تکمیل روند خرید به صفحه بعدی منتقل شوید. گزینه «ادامه خرید» به معنای اضافه کردن اقلام دیگر به لیست خرید است و «تسویه حساب» به معنای انتهای خرید و تصمیم برای پرداخت وجه.
   اگر در پیش‌نمایش سبد خود کالایی را به اشتباه انتخاب کرده بودید با کلیک بر روی علامت ضربدر قرمز رنگ، کالای اشتباهی را حذف کنید و اگر تعداد را اشتباه کرده بودید در گزینه (فیلد) تعداد کلیک کرده و بصورت دستی تعداد را اصلاح کنید. بعد از این کار با کلیک بر روی فلش دایره‌ای و سبزرنگ کنار فیلدِ تعداد، صفحه مجددا بارگذاری (Refresh) شده و جمع نهایی قیمت برای شما نمایش داده می‌شود.
   هر زمان انتخابهای شما تمام شد می‌توانید «تسویه حساب» را کلیک کنید تا برای انجام مراحل نهایی خرید وارد صفحه «تسویه حساب» شوید. در این صفحه شما مراحل زیر را طی خواهید کرد:

   مرحله ۱: در این مرحله دو انتخاب پیش روی شماست. مشتری قدیمی و مشتری جدید. بدیهی است مشتریانی که حساب کاربری ندارند با انتخاب گزینه «ثبت نام» در قسمت «مشتری جدید» وارد صفحه ایجاد حساب کاربری خواهند شد و پس از ساختن یک حساب کاربری قادر به خرید کردن خواهند بود. کسانی هم که حساب کاربری دارند در بخش «مشتری قدیمی» ایمیل و رمز عبور خود را وارد می‌کنند تا به مرحله دوم وارد شوند.
   نکته: اگر رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید روی «رمز عبور را فراموش کرده‌ام» کلیک کنید تا رمز جدید به آدرس ایمیل شما ارسال شود.

   مرحله ۲: در اینجا شما آدرس خود را خواهید دید. اگر مورد تایید است «ادامه» دهید. در غیر این‌‌صورت وارد «آدرس جدید را وارد می‌کنم» شده و هر آدرسی را که مایلید کالا در آنجا تحویل داده شود را وارد کنید.

   مرحله ۳: این مرحله هم مانند مرحله 2 مختص آدرس و مشخصات فردی است.

   مرحله ۴: دراینجا مشتریان شهرستان نوع سرویس حمل و نقل را انتخاب خواهند کرد. نرخ هر یک از سرویس‌ها مقابل آنها درج شده است. روش ارسال برای مشتریان ساکن شهر تهران توسط پیک رایگان شرکت انجام می‌شود.

   مرحله ۵: در مرحله روش پرداخت مشتریان تهرانی می‌توانند از پرداخت هنگام تحویل استفاده کرده و مشتریان شهرستان نیز تا آماده شدن درگاه سایت وجه مورد نظر را به شماره حساب و یا شماره کارت زیر پرداخت کنند:

        شماره کارت بانک ملی   6037991874651536 به نام محمد سفیدگر

     

سپس در صورت لزوم توضیحاتی را که لازم می‌دانید در کادر مشخص شده وارد کنید. در آخر گزینه «قوانین استرداد کالا را خوانده‌ام و قبول دارم» را تیک بزنید و در ادامه وارد مرحله آخر خرید خود خواهید شد.
  قوانین استرداد کالا را می‌توانید در پایین صفحه اصلی ببینید و بخوانید.

   مرحله ۶: در اینجا شما جمع نهایی فاکتور خرید خود و جزییات آن را مشاهده می‌کنید. پس از مشاهده و تایید آن بر روی «تایید سفارش» کلیک کنید. 

   سفارش خرید شما ثبت شد.

  مبارک است!

  

     ۲ـ نحوه ارسال کالا

   سفارشات شما پس از ثبت و تایید در سایت، ظرف مدت کوتاهی برایتان ارسال خواهد شد. نحوه و هزینه ارسال به شرح زیر است:

تهران:  مشتریان ساکن شهر تهران می‌توانند از خدمت ارسال رایگان بهره‌مند شوند. زمان لازم برای تحویل کالا بسته به ساعتی که سفارش ثبت شده باشد به این صورت است:

سفارشات ثبت شده تا پیش از ساعت ۱۶، همان روز ارسال می‌شود.

سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۶ فردای همان روز به جریان افتاده و ارسال خواهد شد.

زمان لازم برای رسیدن کالا به دست شما بسته به فاصله، وضعیت آب و هوا و حجم کار فروشگاه بین ۲ تا ۳ ساعت بعد خواهد بود.

توجه: همکاران ما پیش از ارسال پیک جهت آخرین هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

شهرستان:  ارسال سفارشات مشتریان عزیز شهرستان نیز توسط پست تیپاکس ارسال شده و هزینه آن هنگام ثبت سفارش در فاکتور مشتریان قید شده و محاسبه می‌شود.

روند پیگیری سفارشات:
   
روزهای شنبه تا چهارشنبه سفارشات ثبت شده تا پیش از ساعت ۱۶ هر روز، در همان روز به جریان افتاده و ثبت سفارش پس از این ساعت روز بعد ارسال خواهد شد. 
   روزهای پنج‌شنبه ساعات تا ساعت ۱۳، ارسال همان روز و بعد از ساعت ۱۳ هم روز شنبه ارسال خواهد شد. به همین منوال روزهای پیش از تعطیلات رسمی نیز تا ساعت ۱۶ سفارشات ثبت و ارسال شده و سفارشات بعد از این ساعات در اولین روز کاری بعد از تعطیلات در جریان گردش کار قرار خواهند گرفت.